Trek | Madone SLR 6 Gen 7

TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke

TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke
TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke
Trek | Madone SLR 6 Gen 7 | 5282441

TREK Madone SLR 6 47 Deep Smoke

8.199,

Versturen

Laat u door ons adviseren bij de aankoop van dit type fiets! De aankoop van een fiets is immers afhankelijk van uw voorkeuren, omstandigheden en maten. Benut onze jarenlange expertise om samen met u de juiste fiets te kiezen binnen onze actuele beschikbaarheid in dit segment. Neem dus gerust telefonisch contact op !

Beschrijving

De Madone SLR 6 is een racemachine die snelheid opbouwt vanaf het moment dat hij asfalt ziet. Het begint allemaal met een 800 Series OCLV Carbon frame met exclusieve IsoFlow-technologie die zorgt voor meer comfort, meer aerodynamica en een lager gewicht. Het pakket wordt gecompleteerd met solide onderdelen zoals een Shimano 105 Di2 12-speed draadloos elektronisch schakelsysteem dat onder de zwaarste omstandigheden feilloos blijft werken. Daarnaast heeft hij nuttige upgrades zoals carbon wielen met hoge velgen voor nog meer aerodynamische winst.

Je bent serieus op zoek naar snelheid en je wilt onderdelen die passen bij die ambitie. Je gaat voor niets minder dan een superieur aero raceframe met IsoFlow comforttechniek. Bovendien wil je betere componenten op plekken waar dat het meest effect heeft, zoals carbon wielen. Ten slotte wil je het soepele schakelgedrag van een Shimano 105 Di2 draadloos elektronisch schakelsysteem.

Een lichtgewicht frame van 800 Series OCLV Carbon, Kammtail aero-framebuizen en aerodynamische, comfortverhogende IsoFlow-technologie plus onzichtbare kabelgeleiding. Een Shimano 105 Di2 draadloos elektronisch schakelsysteem en flat-mount hydraulische schijfremmen, tubeless ready Bontrager Aeolus Pro 51 carbon wielen en een geïntegreerde OCLV carbon stuur/stuurpencombinatie.

De Madone SLR 6 heeft een onwaarschijnlijk snel raceframe voorzien van racegeoriënteerde IsoFlow-technologie waardoor een comfortabel rijgedrag gekoppeld wordt aan indrukwekkende aerodynamica.
- De Madone SLR Gen 7 bouwt voort op onze historie van superbikes door de categorie aero-racers naar een nog hoger niveau te tillen met baanbrekende IsoFlow-technologie die gewicht bespaart en het comfort verhoogt, een nieuwe generatie aerodynamische buisvormen en een naar buiten uitlope
- De IsoFlow-technologie verhoogt de flexibiliteit van de seatmast zodat het rijcomfort toeneemt; tegelijkertijd verbetert de aerodynamica van het frame en wordt er gewicht bespaard
- Het robuuste Shimano 105 Di2 draadloze elektronische schakelsysteem blijft soepel schakelen onder alle omstandigheden
- 800 Series OCLV Carbon is extreem licht en uiterst nauwkeurig geproduceerd voor het leveren van absolute topprestaties
- Een ergonomische en aerodynamische cockpit zorgt voor een snellere en comfortabele zithouding waarbij je meer vermogen kwijt kunt

Ongekende aerodynamica
Door de fonkelnieuwe aerodynamische Kammtail framevormen, het stuurontwerp en de zitpositie, is de Madone SLR onze snelste racefiets ooit.

Ongekende aerodynamica
Door de fonkelnieuwe aerodynamische Kammtail framevormen, het stuurontwerp en de zitpositie, is de Madone SLR onze snelste racefiets ooit.

Exclusieve IsoFlow-technologie
De geavanceerde IsoFlow-technologie die speciaal ontwikkeld is voor deze 7e generatie Madone SLR verlaagt het gewicht, verbetert de aerodynamica en versoepelt het rijgedrag.

Onze lichtste Madone Disc ooit
Dankzij het superlichte 800 Series OCLV Carbon en een nieuw ontwerp is dit onze lichtste Madone Disc ooit.

De nieuwe ergonomische stuur/stuurpen
De nieuwe, geoptimaliseerde stuur/stuurpen is 3 cm smaller bij de remgrepen ten opzichte van de stuurbeugel en biedt een meer comfortabele en ergonomische zitpositie voor meer snelheid, een betere aerodynamica en meer stuurcontrole. Gebruik dezelfde maat stuur/stuurpen als altijd – als je normaal rijdt met een stuur/stuurpen van 42 cm, kies je voor 42 cm in de beugels en 39 cm bij de remgrepen.

Verfijnde integratie
Elk onderdeel van deze fiets draagt bij aan het grotere geheel. Hij heeft onzichtbaar weggewerkte kabels, een aero-cockpit, een verborgen seatmast en nog veel meer.