Trek | Domane SLR 8 AXS Gen 4

TREK DOMANE SLR 8 AXS 60 Carbon Smoke/Prismatic Marble

TREK DOMANE SLR 8 AXS 60 Carbon Smoke/Prismatic Marble
Trek | Domane SLR 8 AXS Gen 4 | 5331130

TREK DOMANE SLR 8 AXS 60 Carbon Smoke/Prismatic Marble

8.999,

Versturen

Laat u door ons adviseren bij de aankoop van dit type fiets! De aankoop van een fiets is immers afhankelijk van uw voorkeuren, omstandigheden en maten. Benut onze jarenlange expertise om samen met u de juiste fiets te kiezen binnen onze actuele beschikbaarheid in dit segment. Neem dus gerust telefonisch contact op !

Beschrijving

De Domane SLR 8 AXS is een ultralichte carbon endurance racefiets die is uitgerust met high-end onderdelen om grote afstanden op topsnelheid af te raffelen. Het frame is gemaakt van 800 Series OCLV Carbon met IsoSpeed achterframe, een SRAM RED AXS 2x12 draadloos elektronisch schakelsysteem van de vorige generatie en OCLV Carbon wielen. De opbergruimte in het frame is handig voor het meenemen van onmisbare spullen voor onderweg. Ten slotte is er ruimte voor 38 mm brede banden zodat je ook op deels onverharde wegen vlot uit de voeten kunt.

Je wilt de perfecte balans tussen prestaties op lange afstanden, comfort op gravelwegen en een wedstrijdwaardige afmontage. Je wilt een zeer geavanceerd endurance raceframe met het bijkomende voordeel van een SRAM RED AXS draadloos elektronisch schakelsysteem van de vorige generatie voor snel en betrouwbaar schakelgedrag onder alle omstandigheden.

Een 800 Series OCLV Carbon frame en voorvork met IsoSpeed achterframe, interne opbergruimte en bevestigingspunten op de bovenbuis. Een SRAM RED AXS 2x12 draadloos elektronisch schakelsysteem van de vorige generatie, een crankstel met vermogensmeter voor het registreren van je prestatiegegevens, krachtige flat-mount schijfremmen, Aeolus Pro 37 carbon wielen en een Bontrager Pro IsoCore stuur dat trillingen met 20% vermindert ten opzichte van een standaard carbon stuur.

De Domane SLR 8 AXS is opgebouwd rondom ons allerbeste Domane carbon frame en is afgemonteerd met een SRAM RED AXS aandrijflijn (vorige generatie) die extreem nauwkeurig schakelt. De technologie op deze fiets is doorslaggevend als het gaat om comfort, betrouwbaarheid en snelheid bij lange wedstrijden, avontuurlijke dagtochten en snelle groepsritten.
- De Domane SLR Gen 4 heeft een IsoSpeed achterframe, geïntegreerde kabelvoering, Kammtail aero-buizen en is gebouwd met ons allerbeste 800 Series OCLV Carbon. Al deze kenmerken vormen samen een ultralichte, supersnelle en comfortabele racefiets
- De vorige generatie SRAM RED AXS schakelt soepel, bliksemsnel en is volledig programmeerbaar zodat je de aandrijflijn volledig kunt instellen op jouw voorkeuren
- De comfortverhogende IsoSpeed en maximaal 38 mm brede banden absorberen trillingen die ontstaan door oneffenheden in het wegdek zodat je soepeler en comfortabeler kunt fietsen
- De fraaie opbergruimte in het frame is geschikt voor gereedschap en spullen voor onderweg, terwijl de nokken op de bovenbuis plaats bieden aan een frametas voor nog meer opbergruimte
- Via de meegeleverde vermogensmeter kun je eenvoudig je prestatiegegevens bekijken

Het soepele voordeel
De verfijnde IsoSpeed bespaart gewicht en absorbeert vermoeiende hobbels in het wegdek zodat je langer fris blijft.

Podiumwaardige snelheid
De nieuwe carbon Domane pakte de overwinning op de beroemde kasseien van Parijs-Roubaix, want door het ultralichte ontwerp en de aerodynamische verbeteringen is hij sneller dan ooit.



Lichter dan ooit
Door ons beste en lichtste 800 Series OCLV Carbon te combineren met een nieuw gewichtsbesparend ontwerp, is deze fiets de lichtste Domane SLR Disc ooit.

Volop bandenruimte
Er zitten snelle 32 mm banden op, maar er is ruimte voor banden tot 38 mm, zodat je gerust kunt rijden op alles van gladde asfaltwegen tot licht gravel.



Interne opbergruimte
Dankzij de interne opbergruimte in de onderbuis en de bevestigingsnokken voor een bovenbuistas kun je eenvoudig allerlei noodzakelijke spullen meenemen tijdens lange fietstochten.



Verfijnde integratie
De Domane heeft meer integratie dan ooit tevoren met verborgen kabels en een weggewerkte zadelpenklem.