TREK Top Fuel 9.8 GX AXS XL Matte Dark Web
Trek
|
Top Fuel 9.8 GX AXS Gen 4
| 5319447
TREK Top Fuel 9.8 GX AXS XL Matte Dark Web
€6.999,‒
Laat u door ons adviseren bij de aankoop van dit type fiets! De aankoop van een fiets is immers afhankelijk van uw voorkeuren, omstandigheden en maten. Benut onze jarenlange expertise om samen met u de juiste fiets te kiezen binnen onze actuele beschikbaarheid in dit segment. Neem dus gerust telefonisch contact op !
Beschrijving
De Top Fuel 9.8 GX AXS Gen 4 is een lichte carbon trailbike die verpletterend goed klimt en met speels gemak afdalingen bedwingt. Dankzij het 120/130 mm RockShox veerpakket met een Pike Select+ voorvork en Deluxe Ultimate achterdemper krijg je een flinke dosis zelfvertrouwen om over wortels en rotsen te knallen. Bovendien kun je zelfs onder zware belasting schakelen met het SRAM GX Eagle AXS Transmission draadloze schakelsysteem.Je bent op zoek naar een carbon trailbike met een zo laag mogelijk gewicht en zoveel mogelijk potentie. Je rijdt op allerlei soorten terrein - lange Alpenbeklimmingen, worteltapijten, snelle XC-singletracks - en je wilt een fiets die uitblinkt op beklimmingen, maar ook in de afdalingen superieur presteert. Voor jou is een lichte fiets met een carbon frame een belangrijk aankoopaspect en je wilt bovendien de soepele schakelprestaties van een direct-mount transmissie.
Een OCLV Mountain Carbon frame met een viervoudig verstelbare Mino Link onderste demperbevestiging voor het aanpassen van de geometrie en de veerrespons. Een 130 mm RockShox Pike Select+ voorvork met DebonAir luchtvering en Charger 3.1 RC2 demper, plus een RockShox Deluxe Ultimate RCT achterdemper met 120 mm veerweg. Een draadloze SRAM GX Eagle transmissie, SRAM Level Bronze hydraulische remmen met vier remzuigers, Bontrager Line dropper post en tubeless-ready Bontrager Line Comp 30 wielen.
Als je in de markt bent voor een lichte carbon trailbike die speelsheid koppelt aan veelzijdigheid, kies dan voor de Top Fuel 9.8 GX AXS Gen 4. Het ultralichte frame is voorzien van een Mino Link met een viervoudig verstelbare onderste demperophanging om zelf de geometrie en de veerrespons te kunnen bepalen. Daarnaast krijg je een draadloze SRAM GX AXS transmissie en heerlijke RockShox-vering.
- De Top Fuel Gen 4 heeft een extreem lichte constructie met verbeterde opbergmogelijkheden in het frame en meer instelmogelijkheden zodat elke rijder de fiets perfect kan aanpassen aan het terrein
- Met de RockShox 120 mm voorvork en 130 mm achtervering levert hij een uitgebalanceerd rijgedrag dat efficiënt blijft in beklimmingen en een speels karakter vertoont in de afdalingen
- De viervoudig verstelbare Mino Link maakt het eenvoudig om je geometrie of de veerrespons aan te passen aan je persoonlijke voorkeuren en het terrein waarop je rijdt
- De ingebouwde opbergruimte met het verbeterde BITS-opbergsysteem maakt het makkelijk om gereedschap, een binnenband en snacks mee te nemen voor onderweg
- Hij is meer dan ooit klaar voor allerlei upgrades zoals een langere 140 mm voorvork, een achterdemper met een grotere slag om 130 mm achtervering te krijgen, plus ruimte voor extra lange dropper posts
Kies je eigen Top Fuel
Ga voor een ultralichte Top Fuel met lichtgewicht onderdelen en een 120 mm voorvork of kies voor extra veelzijdigheid met een 140 mm vork en de langere slag van een 130 mm shock. Met de ruimte voor een langere seatdropper en MX-wielen kun je van de Top Fuel ook een fantastisch speelse trailmachine maken.
Mino Link met 4 standen
Met vier opties om de vering en de geometrie in te stellen rijd je altijd en overal zoals jij het graag hebt. Door simpelweg een chip om te draaien, krijg je een meer of minder progressieve vering en stel je de geometrie in op een vlakkere balhoofdbuis met lager BB of een steilere balhoofdbuis met hoger BB.
Nieuwe interne opbergruimte en BITS-tasjes
De nieuwe tasjes voor de interne opbergruimte in het frame bieden plaats aan de belangrijkste spullen voor onderweg.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot maakt het mogelijk om onafhankelijk van elkaar in stellen hoe de vering reageert op versnellingen dan wel op remkrachten. Dat betekent meer - en meer betrouwbare - controle op die momenten waarop het van pas komt.