Trek | Top Fuel 9.9 XX AXS T-Type Gen 3

TREK Top Fuel 9.9 XX AXS XL Pennyflake

TREK Top Fuel 9.9 XX AXS XL Pennyflake
TREK Top Fuel 9.9 XX AXS XL Pennyflake TREK Top Fuel 9.9 XX AXS XL Pennyflake TREK Top Fuel 9.9 XX AXS XL Pennyflake
Trek | Top Fuel 9.9 XX AXS T-Type Gen 3 | 5315214

TREK Top Fuel 9.9 XX AXS XL Pennyflake

11.499,

Versturen

Laat u door ons adviseren bij de aankoop van dit type fiets! De aankoop van een fiets is immers afhankelijk van uw voorkeuren, omstandigheden en maten. Benut onze jarenlange expertise om samen met u de juiste fiets te kiezen binnen onze actuele beschikbaarheid in dit segment. Neem dus gerust telefonisch contact op !

Beschrijving

De Top Fuel 9.9 is een full-suspension carbon mountainbike voor rijders die net iets meer willen. Meer op het gebied van onderdelen en meer variatie in rijstijl. Hij combineert hoogwaardige onderdelen met een lichtgewicht carbon frame in een ongelofelijk leuke machine die flitsend snel voortbeweegt op flowy trails en tegelijkertijd plezierig stuurt op technische singletracks.

Je zoekt naar een veelzijdige full-suspension mountainbike die efficiënt en snel is, maar ook niet schrikt van wat steviger terrein. Je wilt de extra stijfheid en het lagere gewicht van een carbon frame, plus onderdelen die pure prestatiewinst opleveren.

Een licht en stijf OCLV Mountain Carbon frame, 130 mm RockShox Pike Ultimate voorvork met DebonAir luchtvering en Charger 3 RC2-demper, RockShox Deluxe Ultimate RCT achterdemper met 130 mm veerweg en een lichte, nauwkeurige en draadloos schakelende SRAM XX AXS 1x12 speed direct-mount aandrijving. Verder is hij afgemonteerd met brede Bontrager Line Elite 30 carbon wielen met een direct aangrijpende 108-tands Rapid Drive-naaf, schijfremmen met vier remzuigers voor meer vertrouwen in de afdalingen, een RockShox Reverb AXS dropper zadelpen en een carbon stuur/stuurpencombinatie.

De Top Fuel 9.9 is een prestatiegerichte carbon down-country-bike met een topafmontage die je merkbare voordelen geeft op de trails. Je krijgt meer snelheid door de carbon wielen, meer grip door de ultrasoepele vering en als kers op de taart het ongelofelijk soepele schakelgedrag van een SRAM XX AXS draadloos schakelsysteem.
- Je krijgt de veelzijdigheid van een trailbike en de trapefficiëntie van een XC-machine, samengepakt in een kant-en-klaar feestpakket
- De bredere Bontrager Line Elite 30 wielen ondersteunen de banden beter waardoor je met lagere druk kunt rijden en meer grip hebt
- In de slimme interne opbergruimte kun je een bandenplakset en gereedschap voor onderweg kwijt
- De nieuwe SRAM direct-mount T-Type-aandrijving zorgt voor ongekende prestaties met nauwkeurig schakelgedrag bij zware belasting en een ongeëvenaarde duurzaamheid met beproefde draadloze technologie
- De verwijderbare Knock Block 2.0 heeft een grotere stuurhoek om kabels en leidingen te beschermen zonder dat het ten koste gaat van de draaicirkel

Active Braking Pivot
Active Braking Pivot maakt het mogelijk om onafhankelijk van elkaar in stellen hoe de vering reageert op versnellingen dan wel op remkrachten. Dat betekent meer - en meer betrouwbare - controle op die momenten waarop het van pas komt.



Snel en onder controle
120 mm achtervering in combinatie met progressieve trailgeometrie zorgt voor snelheid en responsiviteit, zodat je in controle blijft als de trail ruiger wordt.

Interne opbergruimte
De interne opbergruimte in het frame biedt plaats aan de belangrijkste spullen voor onderweg, en maakt een rugzak overbodig.



Geen zorgen over kabels
Door de interne kabelgeleiding is de Top Fuel stil op de trails en het onderhoud een makkie.



BITS: Eerste hulp langs de trail
De meegeleverde BITS multi-tool is slim ingebouwd in de stuurbuis en heeft alles om naast de trail aanpassingen en reparaties te doen.



Heeft mijn fiets een gebogen bovenbuis?
De kleinere frames (XS en S) hebben een lichte buiging in de bovenbuis. Dit ontwerp zorgt voor een lagere opstaphoogte, en dat is handig voor kleinere rijders want ze kunnen hierdoor gemakkelijker boven de fiets staan. De grotere frames (M en groter) hebben een rechte bovenbuis omdat voor grotere rijders de opstaphoogte meestal geen probleem is.